منتو دکور

لرنو وب

آرایش عروس

نکاتی در مورد تاریخ انقضای لوازم آرایشی

تاریخ انقضای لواز آرایشنکاتی در مورد تاریخ انقضای لوازم آرایشی


از نکات مهمی که هنگام خرید لوازم آرایش باید به آن دقت کنید ،تاریخ انقضای لوازم آرایش است .
در این مطلب تاریخ انقضای نمونه هایی از لوازم آرایش گزارش داده شده است :

1-ریمل و خط چشم مایع :

رازهای آرایش و زیبایی برای افزایش جذابیت چهره

رازهای آرایش و زیبایی برای افزایش جذابیت چهرهرازهای آرایش و زیبایی برای افزایش جذابیت چهره به شما در رسیدن به یک آرایش صورت زیبا و جذاب کمک میکند.
رازهاي زيبايي اين بخش مربوط به نکات مهم آرايش براي سنين و شرايط خاص است. يعني چگونه بدون آرايش و يا با آرايش کم جذاب به نظر برسيم. اگر دختر کم سن و سالي داريد که قرار است براي مهماني يا عروسی یا بيرون آرايش کند، براي شما ميکاپ دخترانه بسيار ساده اي پيشنهاد مي کنيم که مناسب براي دختران نوجوان است.
براي آرايش چشم و آرايش لب ها، از رنگ هاي روشن و ملايم استفاده مي کنيم. هر چقدر رنگ ملايم تر باشد، آنها را جذاب تر و زيباتر مي کند.
ترکيبات آرايش صورت، شامل يک سايه ملايم قهوه اي يا گلبهي خيلي کمرنگ، خط چشم ساده، ريمل، يک رژ لب لايت و همرنگ لب است.

وظایف عروس قبل از رفتن به آرایشگاه

وظایف عروس قبل از رفتن به آرایشگاهوظایف عروس قبل از رفتن به آرایشگاه سبب ایجاد هماهنگی در مراسم عروسی میشود و وظایف عروس قبل از رفتن به آرایشگاه سبب به وجود آمدن یک آرایش عروس زیبا و منحصربفرد میشود.
شايد شما يکي از کساني باشيد که قرار است در هفته هاي آينده  مراسم جشن عروسي خود را برگزار کنيد. احتمالا  استرس بسياري داريد چرا که هم بايد به خود برسيد، هم بايد به فهرست مهمان ها فکر کنيد، هم به دنبال درست کردن خانه اي رويايي باشيد و … . همه اين کارها بسيار مهم است ولي به ياد داشته باشيد، مهم ترين نکته در اين شب بزرگ، ظاهر شماست و بايد از همين حالا کم کم ظاهر خود را آماده کنيد.
عروسي شما بيشتر از يک شب نيست پس بايد آمادگي کاملي براي اين شب داشته باشيد. اگر جشن عروسي شما نزديک است از همين امروز شروع کنيد تا در آن شب چهره فراموش نشدني داشته باشيد. ما قدم به قدم راهنمايي تان مي کنيم.

مدل موی بسیار زیبا در آرایش عروس

مدل موی بسیار زیبا در آرایش عروس مدل موی عروس تاثیر زیادی در زیبایی و منحصربفرد بودن چهره و آرایش عروس در شب عروسی دارد.مدل موی بسیار زیبا در آرایش عروس بسیار اهمیت دارد.
بستن مو به شيوه سنتي موجب افزايش فريبندگي و مسحور کنندگي عروس ها مي شود. معمولا شامل براق کردن مو قبل از پيچش يا حلقه کردن و سنجاق زدن آنها مي شود. براي رسيدن به اين سبک، عروس ها معمولا از يک پيرايشگر براي کمک استفاده مي کنند زيرا انجام آن به تنهايي سخت است – و استفاده از آرايشگر حرفه اي ارزشش را دارد. اين سبک را با متعلقات فريبنده و زرق و برق دار مو استفاده کنيد. به علت اينکه عروس ها بهتر است طبيعي به نظر برسند ، باز بودن موها در اين روز بزرگ پر طرفدار تر شده است: کيت ميدلتون از اين سبک با براق کردن مو و ريختن آن بر روي شانه هايش استفاده کرد. براي براق نگه داشتن موها ، و جلوگيري از منحرف شدن و پخش شدن روي صورت، چند سنجاق  تعبيه شده مي تواند به حفظ و کنترل اين سبک کمک کند.

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت