منتو دکور

لرنو وب

تکنیک های آرایش زیبا و ماندگار عروسداشتن آرایش زیبا و ماندگار در مراسم عروسی یکی از دغدغه های مهم برای عروس در شب عروسی است و یکی از مهمترین نکات در برگزاری مراسم عروسی به شمار می رود.

آرايش عروس يک ميکاپ با دقت و موزون است که نشان دهنده هنر دست آرايشگر است ، آموزش اين آرايش به صورت کامل مقدور نيست چون ميکاپ تابع مد است و با تمرين و خلاقيت مي توانيم يک ميکاپ کار حرفه اي شويم.

آرايشگر بايد به رنگ و مزاج پوست و فرم و حالت صورت توجه کند و نوع مناسب مدل آرايش را براي عروس انتخاب کند، به عبارت ديگر هر صورت آرايش مخصوص به خود را مي خواهد.آرايش نوعي متعادل سازي است و اين موضوع مستقيماً به مهارت آرايشگر وابسته است.


چه بخوريم و چه نخوريم؟
رژيم آبي بسيار مناسب است. آب بسيار زيادي بنوشيد تا تمام سموم از بدن و پوست شما خارج شود. حتما از نرم کننده پوست استفاده کنيد تا ملايمت پوست شما حفظ شود. از دو هفته قبل از مراسم، ميوه و سبزيجات زياد بخوريد و دور غذاهاي چرب، شيرين و پرادويه، فست فودها و هله هوله‌هايي مثل چيپس و پفک را از يک ماه قبل خط بکشيد. اين غذاها پوست را کدر، خسته و تيره و جوش دار مي‌کنند.


زيرسازي آرايش عروس

24 ساعت بعد از پاکسازي مي توانيم آرايش را انجام دهيم، پوست هاي مختلف را براي زير سازي به 2 دسته تقسيم مي کنيم :

1 - پوست نرمال که جوش و لک هاي قابل توجه ندارد. 2 - پوست بيمار که داراي جوش يا جاي آن و ماه گرفتگي و … است.


1 - پوست نرمال :
ابتدا بسته به نوع پوست (خشک يا چرب ) از يک کرم مرطوب کننده استفاده مي کنيم سپس يک لايه کرم پودر به رنگ خود پوست ميزنيم بعد با استفاده از کرم پودر فشرده ( پن استيک ) و يک تکه ابر لک ها و ضوائد پوست را مي پوشانيم و 1دقيقه صبر مي کنيم سپس از رنگ کرم پودر مورد نظر خود ( روشن يا برنز ) استفاده مي کنيم.
 
2 - پوست بيمار :
نوع کرم پودر اين پوست متفاوت است و بهتر است از لوازم گريم استفاده شود، بعد از کرم مرطوب کننده با ابر يا قلم از کرم پودر درماکالر که مخصوص اين نوع پوست است استفاده کرده و عيوب پوست را مي پوشانيم سپس با يک کرم پودر به رنگ مورد نظر پوست را يکرنگ مي کنيم.

کرم پودر را تا جايي که يقه لباس باز است بايد بزنيم، از کرم پودر تک رنگ استفاده نکنيد؛ سري رنگ هاي رز و بژ را با يکديگر ترکيب کنيد تا رنگ مورد نظر را بدست بيايد.

Author: mehman
معرفی نویسنده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت