منتو دکور

لرنو وب

معیارهای انتخاب مناسب ترین آرایشگاه داماد آرايش موی داماد در شب عروسي، يكي از مهم‌ترين كارها براي داماد در برگزاری هرچه بهتر مراسم عروسی است. داماد 2 راه براي انتخاب دارد تا به نتيجه‌اي ايده‌آل برسد؛ اول اين‌كه آرايشگاهي را انتخاب كند كه براي نخستين‌بار است به آن مراجعه كرده که در اين صورت احتمال شوكه شدن آقاداماد بسيار زياد است چون اگر آرايشگر اشتباهي مرتكب شود، ديگر راه برگشتي نيست! دومين راه هم اين است كه پيش آرايشگر قديمي و مخصوص خودش برود و با خيال راحت كارش را انجام دهد، زيرا اين كار حداقل مزيتي كه دارد، اين است كه آرايشگر مخصوص شما، ويژگي‌هاي چهر‌ه‌تان را مي‌شناسد و براي موي‌تان مدل‌هاي عجيب و غريب درست نمي‌كند.‌ زمانی دامادها صبح روز عروسی به سلمانی محل‌شان می‌رفتند و موهای‌شان را کوتاه و صورت‌شان را اصلاح می‌کردند اما امروزه آرایشگاه‌های مردانه با تبعیت از جدید‌ترین متدها و مدل‌های پیرایش مردان در تمام دنیا برای مراسم ازدواج خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهند.

چطور یک آرایشگاه مردانه خوب پیدا کنیم؟

ديگر آن زمان گذشت كه آقاداماد براي مراسم عروسي‌اش هم به آرايشگاه سر كوچه‌شان مراجعه مي‌كرد و آرايشگر هم هر مدلي دلش مي‌خواست موهايش را مي‌زد! اين‌روزها از 2 ماه قبل آقاداماد و عروس خانم راه مي‌افتند تا علاوه بر پيدا كردن يك سالن زيبايي براي عروس خانم،  سالن‌هاي آرايشي مردانه را هم ببينند و با ديدن آلبوم‌هاي ديجيتال و نمونه كارهاي سالن، سعي در بهترين انتخاب دارند. البته در بيشتر اين آلبوم‌ها، سعي شده براي جلب نظر آقاداماد، از فتوشاپ و نرم‌افزارهاي ديگر استفاده شود تا بهترين حالت ممكن از تصوير به آقا دامادها نشان داده شود.
کار آرایشگر را بپسندید. بعد از انتخاب سالن باید به کار آرایشگر توجه کنید.ضمن مشاهده مهارت دست او ببینید می‌تواند سریع و بدون سردرگمی کاری که از او خواسته شده را به نتیجه برساند، دور و برش را تمییز و مرتب نگاه دارد، روپوش و سرو و وضع مرتبی داشته باشد و محترمانه صحبت کند؟ اگر این موارد در مورد آرایشگر صدق می‌کرد و کیفیت کار او را هم قبول داشتید بروید جلو و با او صحبت کنید.
  
خدمات یک آرایشگاه دامادی چند؟

اگر بخواهید به آرایشگاه‌هایی که سرویس دامادی ارائه می‌دهند مراجعه کنید می‌توانید تمام خدماتی که در بالا به آن اشاره کردیم را به صورت یک‌جا از حدود 250 تا 500 هزار تومان دریافت کنید. توجه داشته باشید که این خدمات اگر به صورت تک به تک بخواهند ارائه شوند در مجموع هزینه بیشتری را به شما تحمیل می‌کنند بنابراین به نفع‌تان است که کل پکیج را یک‌جا در قراردادتان با آرایشگاه انتخاب کنید. اگر هم بخواهید در یک آرایشگاه معمولی در مناطق متوسط یک اصلاح سر ساده داشته باشید فقط 10 هزار تومان کارتان را راه می‌اندازد. البته کوتاهی مو در آرایشگاه‌های مردانه که کلاس کاری بالاتری دارند حدود 40 هزار تومان آب می‌خورد.

گريم براي آقاي داماد

اين موضوع  بستگي به‌نظر آقا داماد دارد؛ اين‌كه بخواهد گريم روي صورتش انجام شود يا نه. اگر بخواهد گريم كند، آيا زياد باشد يا كم. يكسري آرايشگاه‌هاي مردانه بالاي شهر، قبل از شروع كارشان، روي پوست آقاداماد ماسك COLD استفاده مي‌كنند كه تمام حرارت صورت و بدن را جذب خود مي‌كند و عمل آرامش‌بخشي را به بهترين نحو انجام مي‌دهد تا اضطراب آقا داماد در شب عروسي پايين بيايد! ‌بعد از اين مرحله، آقا داماد براي انجام گريم تخصصي روي صورتش به گريمور آرايشگاه ارجاع داده مي‌شود و آنجاست كه بايد منتظر چهره‌اي جديد از او باشيم! ‌ اكثر سالن‌هاي آرايش مردانه براي اين‌كه هيچ‌كس متوجه گريم آقا داماد نشود، ‌از روش گريم متعادل‌سازي محو استفاده مي‌كنند كه حتي عروس خانم‌هم با وجود ديدن تغييرات روي صورت آقا داماد، نمي‌تواند متوجه شود آيا گريم روي صورت او انجام شده يا نه! البته نكته‌اي كه اكثر آرايشگاه‌ها به آن توجه مي‌كنند، یکدست شدن رنگ صورت، از بین بردن خط اصلاح‌، جای ریش تراشیده شده‌ و زیر چشمان است، به‌صورتی كه بیننده اصلا متوجه گریم نمی‌شود و فقط در عكاسی، صورت عروس و داماد یكدست خواهد بود.

Author: mehman
معرفی نویسنده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت