منتو دکور

لرنو وب

مناسب ترین کت و شلوار دامادیمناسب ترین کت و شلوار دامادی به شما کمک میکند تا در مراسم عروسی خود برازنده و شیک به نظر برسید و داماد خوش تیپ و خوش اندامی به نظر برسید.

شاید فکر کنید در مراسم عروسی همه تلاشتان را باید بکنید تا عروس زیبا و خوش پوش به نظر برسد. اما شما سخت در اشتباهید! خوش تیپی داماد در مراسم عروسی یک اصل است که به هیچ وجه نباید از آن بگذرید. اگر در آستانه خرید عروسی هستید، این نکات را در خرید لباس دامادی رعایت کنید. درست است که شلوارهای یک پلیسه رسمی ترند، اما شلوارهای صاف و بدون پلیسه توی پای شما خوش ریخت تر می ایستد و پایین تنه شما را کشیده تر نمایان می کند. اگر نیم تنه بالای بدنتان بزرگ تر از نیمه پایین است، رنگ لباس تیره در بالا و شلوار رنگ روشن به شما کمک زیادی در تناسب بدنتان می کند.

پوشیدن جلیقه و تاکسیدو به خوش ترکیب تر شدن عضلات شکم و سینه تان کمک می کند. از پوشیدن پیراهن های تنگ یا خیلی گشاد اجتناب کنید. پیراهن تنگ فقط برجستگی های بدن شما را بیشتر نشان می دهد و پیراهن گشاد شما را سنگین وزن تر نشان می دهد. پیراهن شما جنس پیراهنی که انتخاب می کنید خود را بریزد و به اصطلاح لخت باشد.از پوشیدن پیراهن های براق و جنس های پفکی که حجیم می ایستند و پف می کنند خودداری کنید.
همیشه کمر بند ببندید. ولی هرگز کمربند را روی پیراهن نبندید. کمربند بدن شما را متناسب تر نشان می دهد و به آراستگی و تناسب کت و شلوار پوشیده شده بدن شما کمک می کند.سعی کنید رنگ کمربند با رنگ کفشتان ست و هماهنگ باشد و ترجیحا حتی جنس آن ها یکی باشد.مثلا اگر کفشتان براق است کمربندتان را هم براق انتخاب کنید و اگر مات است هردو را مات انتخاب کنید.
اگر کمر شلوارتان برایتان اندازه است اما در قسمت ران ها احساس کشیدگی می کنید، یک شلوار سایز بزرگ تر انتخاب کنید و بپوشید. اولویت تناسب شلوار با بدن با ران هاست. ابتدا از راحت بودن ناحیه ران هایتان مطمئن شوید و سپس کمر را متناسب با آن تنظیم کنید. اغلب فروشگاه های کت و شلوار خیاط دارند و کمتر از 10 دقیقه، شلوار شما را برایتان سایز می کنند.

برآوردی از قیمت ها
اگر می‌خواهید یک دست کت و شلوار آبرومند برای خودتان بخرید باید به طور متوسط از ۴۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون و حتی بالاتر خرج کنید. اگر به مرکز شهر بروید، می توانید کت و شلوار هایی با قیمت‌های زیر ۱ میلیون تومان پیدا کنید اما در مناطق بالاتر باید حداقل یک تا ۲ میلیون تومان پول در جیب‌تان باشد. البته توصیه ما این است که برای خریدتان وقت بگذارید و حسابی همه جا را بگردید. ممکن است از یک مدل کت و شلوار خو‌ش‌تان می‌آید و یکی دو ماه بعد در حراج بتوانید همان کت و شلوار را با درصد قابل توجهی تخفیف بخرید. حراج فصلی کت و شلوار معمولا در مورد برندهای معروف رواج دارد و فروشگاه‌هایی که به طور شخصی اداره می‌شوند معمولا هر وقت بخواهند اجناس جدید بیاورند قبلی‌ها را حراج می‌کنند.

بهترین رنگ کت و شلوار دامادی
تا قبل از دهه ۸۰ میلادی تنها رنگی که برای کت و شلوار داماد متصور بود، رنگ مشکی بود که البته هنوز هم یک رنگ کلاسیک و رسمی محسوب می شود. اما بعد از آن و خصوصا در سالهای اخیر بسیاری از جوانان این سنت ها را شکسته اند و امروزه دیگرنمی توانبا قاطعیت گفت این رنگ برای کت شلوار دامادی مناسب نیست! فقط باید کمی سلیقه به خرج دهید و رنگی را انتخاب کنید که با رنگ موها، چشم ها و پوست شما متناسب باشد و جلوه آنها را بیشتر کند. بهتر است کت و شلوار را هم در زیر نور لامپ و هم در نور طبیعی خورشید امتحان کنید تا مطمئن شوید رنگ آن مناسب است.بیشتر دامادها کت و شلواری مشکی، پیراهنی سفید و کراواتی مشکی را انتخاب می‌کنند ، به خصوص وقتی آن را با دستمال گردن، کراوات یا پاپیونی با همین رنگ ست می‌کنید. اگر دوست دارید استایل دامادی‌تان خیلی خاص باشد می‌توانید کت و شلوار سیاه را با پیراهن و کراوات مشکی ست کنید یا به طور کامل سفید بپوشید. در صورتی که شاداماد تابستان هستید می‌توانید از رنگ‌های طوسی، کرم، شکلاتی یا دیگر طیف‌های روشن این رنگ‌ها انتخاب کنید. اگر هم در فصل سرد ازدواج می‌کنید سراغ رنگ‌های تیره و سنگین مثل مشکی، سورمه‌ای سیز یا خاکستری تیره بروید.


باریک و بلند ها چه بپوشند؟
هر مدلی به شما می آید. اما همچنان باید توجه داشته باشید که کت و شلوار دقیقا برای‌تان اندازه باشد. مردانی که لاغرترند در کت‌های دولبه و 6 دکمه خوش استایل‌تر می‌شوند. بهتر است بگویید اپل‌های کت را برای‌تان بزرگتر کنند و کمر کت را آن‌قدر بگیرند تا در آن راحت باشید. این چند نکته باعث می‌شود بدن شما در کت و شلوار دامادی تنومند‌تر به نظر برسد. شلوار دامادی زمانی قشنگ بر بدن می‌ایستد که پاهای آقا پر باشد اما صادقانه‌اش را بخواهید در انتخاب شلوار کت نمی‌توان زرنگی به خرج داد و پاهای عضلانی‌تری را به نمایش گذاشت.

Author: mehman
معرفی نویسنده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت