منتو دکور

لرنو وب

تکنیک های خرید کت و شلوار تکنیک های خرید کت و شلوار آقایان در انتخاب مناسب ترین و بهترین کت و شلوار دامادی بسیار سودمند است و میتواند به شما داماد محترم در خرید عروسی تان کمک زیادی کند.

فقط لباس عروس نیست که برای پیدا کردنش زمین و زمان را زیر پا می گذارید لباس آقا داماد هم برای خودش قصه ی مفصلی دارد که باید برای آن وقت قابل توجهی را صرف کنید. شما دو انتخاب دارید: یا از فروشگاه، کت و شلوار را حاضر و آماده را خریداری کنید و یا این کار را به یک خیاط ماهر بسپارید.برای خرید کت وشلوار از فروشگاه، گزینه های متعددی دارید. فروشگاه های اسم و رسم دار و برند های مطرح و فروشگاه های کمتر شناخته شده که تبعا اجناسشان قیمت های پایین تری دارند. در میان برند های مطرح هم قیمت ها بالا و پایین می شوند. 

شما برای خرید یک دست کت شلوار دامادی از این فروشگاه ها به صورت متوسط باید حدود 350 تا 800 هزار تومان هزینه کنید.البته بماند که یک سری از فروشگاه ها هم هستند که در آن ها کت و شلوارهای 8 میلیونی هم می توانید، پیدا کنید. که از برندهای خارجی هستند و ازکشورهای تولید کننده، به صورت تک و سفارشی وارد می کنند.

می رویم سراغ فروشگاه های بی نام و نشان تر، این فروشگاه ها هر چند ممکن است در بین عموم چندان مطرح نباشند اما این به آن معنی نیست که کیفیت و زیبایی کارهایشان پایین باشد. با یک انتخاب خوب و دقیق از یکی ازهمین فروشگاه ها می توانید یک دست کت وشلوار شیک برای آقا دامادتان بخرید.

حدود قیمت در این گونه فروشگاه ها هم از 80 هزار تومان آغاز می شود و به 500 هزار تومان هم می رسد. توجه داشته باشید که مدل، جنس پارچه و البته ملزومات دیگر کت و شلوار دامادی در میزان قیمت تاثیر گذار است. برای مثال قیمت یک کراوات درست و حسابی و شیک در بازاراز حدود 20 هزار تومان آغاز و تا 60 هزار تومان هم می رسد. برای دکمه سردست و گیره کراوات هم بسته به این که از فلز گرانقیمتی مانند طلا باشد یا از فلز کم ارزش تری مانند نقره قیمت های متعددی وجود دارد.

اگر خيال داريد خوش‌پوشي را به حد کمال برسانيد و از هر نظر يک داماد خوش‌تيپ باشيد، نبايد به يک پيراهن معمولي فکر کنيد. پيراهن انتخابي شما بايد مخصوص باشد و قابل استفاده براي يک جفت دکمه سردست زيبا که حتما آن را با سنجاق کراوات‌تان ست کرده‌ايد. استفاده از دکمه‌هاي سردست علاوه بر اينکه رسمي بودن ظاهر شما را تکميل مي‌کند به شما وقاردامادي خاصي مي‌دهد.

آقاي دامادي که شما باشيد، آن هم وقتي قرار است در حدواندازه‌هاي يک داماد خوش‌تيپ ظاهر شويد فقط بايد به يک جوراب ساده کمي تا قسمتي نازک و به رنگ مشکي فکر کنيد. بلندي جوراب هم مهم است. ساق جوراب بايد طوري باشد که وقتي مي‌نشينيد يا پا را روي پا مي‌اندازيد فقط و فقط جوراب به چشم بيايد. البته در مورد مقوله رنگ نيازي به يادآوري نيست که اگر کفش سفيد را براي کت و شلوار سفيدتان انتخاب کرديد ناگزيريد فقط و فقط به جوراب سفيد فکر کنيد!

مقوله ساده‌اي به نام ساعت اتفاق ديگري است که مي‌تواند از شما يک داماد خوش‌تيپ بسازد توصيه اول و مهم‌تر اين است که ساعتي که به عنوان ساعت دامادي انتخاب مي‌کنيد تمام استيل باشد. يک ساعت با بند استيل فارغ از طرح و رنگ صفحه به شما ظاهر رسمي‌تري مي‌دهد. انتخاب رنگ طلايي يا نقره‌اي براي ساعت هم کاملا در گرو سليقه شخصي شماست اما بهتر است زرد يا نقره‌اي بودن را هماهنگ با رنگ حلقه‌تان در نظر بگيريد. اما اگر به هر دليلي سراغ ساعت بند چرمي رفتيد بايد به سه‌گانه بندساعت، کمربند و کفش فکر کنيد. وقتي کفش و کمربندتان مشکي است يک ساعت بند چرمي قهوه‌اي با هر قيمتي و از هر برندي که باشد خوش‌پوشي شما را زير سؤال مي‌برد.

Author: mehman
معرفی نویسنده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت