منتو دکور

لرنو وب

داماد شیک پوشکت و شلوار دامادی از مهمترین معیار ها در خوش پوشی و خوش تیپ بودن داماد به شمار می رود و باید برخی نکات ساده زیر را در انتخاب کت و شلوار دامادی در نظر داشته باشید تا بتوانید داماد شیک پوش در مراسم عروسی خود باشید.

هر آقاي دامادي مي خواهد در بزرگ ترين شب زندگي اش ، باشکوه تر و جنتلمن تر و باوقارتر از هميشه ظاهر شود. خوش پوشي و آراستگي آقاي داماد نسبت مستقيم به شکل ، طرح و مدل کت و شلوار انتخابي وي دارد و نمايش همزمان قدرت و مهرورزي و خوش سليقگي وي در شب عروسي است. متاسفانه سايزها و مدل هاي موجود در بازار براي افراد سنگين وزن محدودند و و اين محدوديت از بزرگ ترين مشکلات و دغدغه هايي آقا دامادهاي سنگين وزن براي انتخاب و خريد و پوشيدن کت و شلوار است. ترجيحا کت و شلوارتان را از رنگ هاي تيره انتخاب کنيد.

مشکي ، سورمه اي سير، زغال سنگي و قهوه اي سوخته از بهترين گزينه هاي پيشنهادي هستند. هرچه رنگ کت و شلوارتان تيره تر باشد شما را باريک تر نشان خواهد داد. کت و شلوار و رنگ ها ي روشن مناسب داماد هاي سبک وزن هستند. نکته طلايي ديگر اين که اگر تمام اکسسوري هايتان از پيراهن و کت و شلوار و کراوات و کفش و جوراب همه يک رنگ باشد ( مثلا مشکي) بدن شما را کشيده تر نشان مي دهد.
جيبهاي خود را خالي کنيد. در جيبهاي خود بار اضافي حمل نکنيد. جيبهاتون را از چيزهاي غير ضروري مثل يک موبايل بزرگ يا کيف پول پر و حجيم خالي کنيد. مي توانيد جيبهاي روي شلوار خود را ببنديد يا کلا حذف کنيد.
 
پيراهن هاي يقه هفت بپوشيد. يقه هاي هفت روشي عالي براي ايجاد تصور داشتن گردني لاغرتر است، خصوصا اگر شما غبغب داريد. اين نوع يقه توجه را به جاي گردن، به سمت قفسه سينه جلب مي کند. در مورد پيراهن هاي مردانه، يک مدل يقه هفت نوکدار تيز انتخاب کنيد تا توجه ديگران معطوف چهره شما بشود. از مدل هاي يقه اسکي و يقه بلند خودداري کنيد، زيرا گردن شما را مي پوشاند و باعث مي شود که کوتاهتر و در نتيجه چاق تر و بزرگتر ديده بشويد.

در دنياي مد ساليانه کت و شلوارها در شکل ها و طرح و رنگ هاي گوناگوني روانه بازار مي شوند . اما متاسفانه همه اين طرح ها و رنگ ها مناسب آقايان سنگين وزن نيستند.
شلوار مناسب بپوشيد. شلوارهايي را انتخاب کنيد که نسبت به شلوارهاي معمولي، فاصله بين کمر و محل انشعاب شلوار کمتر باشد. همچنين مطمئن بشويد که کمر شلوارتان به اندازه کافي بزرگ هست تا با بخش مياني بدن شما هماهنگ باشد و شکمتان از کمر شلوارتان جلوتر نيايد. شکمي که از شلوار جلوتر بيايد و برآمده بشود، بالاتنه را بلندتر و پايين تنه را کوتاهتر نشان مي دهد که اصلا جالب نيست. افراد چاق و تپل بايد از پوشيدن شلوارهاي پليسه دار نيز خودداري کنند، زيرا قسمت ران را بزرگتر نشان مي دهد.
 
کتهاي سه دگمه بپوشيد. از پوشيدن کتهاي يک يا دو دگمه خودداري کنيد. کتهاي سه دگمه به اندازه مدلهاي دو دگمه گلاسيک است، اما اندام شما را بلندتر و باريکتر نشان مي دهد و در نتيجه لاغتر به نظر مي رسيد. هميشه دگمه بالاي کت خود را باز بگذاريد تا از کشيدن لباس شما جلوگيري کند، بنابراين حرکت شما کمتر محدود مي شود و بهتر به نظر مي رسيد.

راست بايستيد. اين يک نکته اثبات شده و بسيار مهم است. روي حالت ايستادن و وضعيت خود کار کنيد. تا جايي که مي توانيد راست و مستقيم بايستيد، اين کار به شما کمک مي کند تا چندين کيلو لاغرتر به نظر برسيد و احساس اعتماد به نفس بيشتري نيز داشته باشيد. براي اينکه لاغرتر به نظر برسيد، حتي مي توانيد کفش هايي که پاشنه کوتاهي دارد، بخريد.

Author: mehman
معرفی نویسنده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت