منتو دکور

لرنو وب

لباس مجلسی شیک و بسیار برازندهبرای درخشیدن در یک مجلس عروسی باید یک لباس مجلسی شیک و بسیار برازنده انتخاب کنید. مطلب زیر در این انتخاب به شما کمک میکند.

درب كمدتان را باز كرده و خيره خيره به لباسهاي داخل كمد نگاه مي كنيد و از خودتان مي پرسيد كدام لباس را مي توانيد بپوشيد . در داخل كمد لباس رسمي كه در عروسي بهترين دوستتان پوشيده ايد ، لباسي كه در مراسم مهماني همكارتان بر تن كرده بوديد و لباسي كه در جشن هاي خودماني فاميلي بر تن كرده ايد به چشم مي خورند . همه اين لباسها كافيست تا بتوانيد تيپي روي مد بزنيد . ساده و شيك بمانيد . اين گونه مهماني ها زمان مناسبي براي ريسكهاي نامعقول نيست .بهترين لباس براي اين نوع مهماني ها لباسهاي طرحدار مي باشد .

مراقب باشيد که از زيورآلات بيش از حد استفاده نکنيد. مثلا اگر خانم هستيد و پيراهن‌تان سنگ دوزي دارد، ديگر از گردنبند بزرگ استفاده نکنيد. اگر آقا هستيد و پيراهن ساتن يا براق به تن کرده‌ايد، ديگر از کمربند يا کفش ورني صرف نظر کنيد.

با پيراهن سنگ دوزي شده، به جاي گردنبند، از دستبند، گوشواره و انگشتر استفاده کنيد. به رنگبندي توجه کنيد. براي خانم‌ها، اگر پيراهن‌تان داراي منجوق يا سنگ دوزي است و يا جنس آن از لمه است، کفش‌هاي براق و با رنگ‌هاي شادتان را براي مناسبت ديگري کنار بگذاريد. اگر هم آقا هستيد و يک دست کت و شلوار قهوه‌اي خوشرنگ داريد، ديگر آن را با پيراهن مغز پسته‌اي ‌تان که بسيار دوستش داريد نپوشيد.

توجه کنید که چه مدل پیراهنی با فرم خاص بدن شما متناسب است.
برای خانم‌هایی که شکم برآمده و بزرگ و رانها و سینه‌های کوچکی دارند، مدل پیراهن‌هایی که بالاتنه کوتاهی دارد و خط کمر آن بالا و زیر سینه است، مناسب است. این مدل پیراهن باعث برجستگی بیشتر سینه‌های شما می‌شود، در حالی که انحنای شکم شما را می‌پوشاند.

برای کسانی که ران‌های بزرگ و برجسته و سینه‌های کوچکی دارند، پیراهنی با بالاتنه کوتاه و خط کمر زیر سینه و دامن خطی ای شکل بسیار مناسب است.

اما خانم‌هایی که سینه‌های بزرگ و ران‌های کوچکی دارند، باید پیراهن رکابی بدون آستین بنددار بپوشند.

اگر اندامی پسر مانند دارید، پیراهن‌های چسب و کیپ بدن با یقه بازتر بپوشید.

آیا تمام قسمتهای بدن شما درشت و برجسته است؟ یک دامن نامتقارن عالی خواهد بود و همچنین یک مدل خطی ای شکل با قسمت سینه تنگ و چسب.


و درنهایت فراموش نکنید که باید در پیراهن خود احساس راحتی کنید. هرگز خود را تحت فشار قرار ندهید تا به زحمت لباسی را بپوشید که فکر می‌کنید در آن مناسب دیده می‌شوید.

 

Author: mehman
معرفی نویسنده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت