منتو دکور

لرنو وب

نحوه برگزاری مراسم عروسی ایده آل در منزلهيچ کجا خانه آدم نمي شود! اگر امکان برگزاري مراسم عروسي در منزل را داريد ، چرا بايد هيزنه هاي هنگفت به تالار هاي پذيرايي و باغ هاي عروسي پرداخت کنيد در حالي که مي توانيد با برگزاري عروسي در خانه ، بخش زيادي از هزينه ها را صرفه جويي کنيد؟ برگزاري جشن عروسي در خانه ، علاوه بر اينکه کم هزينه تر است ، شکلي ساده و صميمي نيز به جشن عروسي شما خواهد داد.براي اينکه عروسي شما در منزل به خوبي برگزار شود ، مي بايست به نکاتي توجه کنيد که برخي از مهمترين آنها در زير ذکر شده است:

براي برگزاري مراسم عروسي در خانه ، برخي از لوازم و تجهيزات را بايد اجاره کنيد. از جمله : ظروف پذيرايي ، ميز و صندلي ، ريسه و لوازم چراغاني. کافي است نگاهي به آگهي هاي روزنامه بيندازيد. 

دو راه براي تهيه و تدارک شام عروسي در منزل وجود دارد. در صورتي که فضا و امکانات لازم براي تهيه و طبخ شام عروسي در منزل را داريد و همچنين به آشپز ماهر نيز دسترسي داريد ، مي توانيد شام را در منزل طبخ کرده و سرو کنيد. در غير اينصورت مي توانيد با يک رستوران يا آشپزخانه قرارداد ببنديد و شام را حاضر و آماده تهيه کنيد. اين بستگي به امکانات و شرايط شما دارد. روش اول مقرون به صرفه تر است و روش دوم مطمئن تر و ريسک آن کمتر است.

شاید یادآوری این موضوع برای شما خوش آیند نباشد اما مهمان های شما نیاز هایی دارند. ما به شما پیشنهاد میکنیم که به جز دستشویی منزلتان، یک دستشویی سیار با هواکش و آب داشته باشید تا مهمانان بتوانند از آن استفاده کنند. تعداد مهمانان برای عروسی زیاد است و تشکیل صف طولانی برای رفتن به دستشویی زیاد صحنه ی جالبی ندارد.

صحبت از راحتی مهمان ها شد: نورپردازی را فراموش نکنید. مهمان های شما تا بعد از غروب خورشید مهمان شما هستند و بهتر است برای آنها فرصتی را ایجاد کنید تا جلوی راهشان را به خوبی ببینند. از نور پردازی های داخل منزل و فضای باز استفاده کنید. مطمئن باشید که نور خوب به زیبا شدن جشنتان نیز کمک میکند.

هر پروژه اي با ريسک هايي نيز همراه است. عروسي شما هم ممکن است با اتفاقات ناخواسته اي مواجه شود. در صورتي که پذيرايي در فضاي باز مثل باغ يا حياط صورت مي گيرد و امکان بارندگي نيز وجود دارد، يک چادر برزنتي يا تعدادي سايه بان براي مواقع اضطراري در نظر بگيريد. همچنين اگر قطع شدن برق را محتمل مي دانيد، يک موتور مولد برق در محل حاضر داشته باشيد. کپسول آتش نشاني و جعبه کمک هاي اوليه را نيز به ليست خود اضافه کنيد و در محل حاضر داشته باشيد.

برگزاري جشن عروسي در منزل يا باغ شخصي خاطره اي به يادماندني خواهد شد ، به شرطي که کليه جوانب را در نظر گرفته باشيد و همه چيز سر جاي خودش باشد. علاوه بر اين ، هزينه هاي سرسام آور تالار ها و باغ هاي پذيرايي را نيز متحمل نخواهيد شد.

 

Author: mehman
معرفی نویسنده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت