منتو دکور

لرنو وب

انتخاب رمانتیک ترین دسته گل عروسدسته گل عروس یکی از چشمگیر ترین چیزهایی هستش که عروس خانوم می تونه برای ست مدل لباس عروس که به تن کرده انتخاب کنه ، یه دست گل شیک و زیبا می تونه تاثیر زیادی روی چشمگیرتر شدن لباس عروس داشته باشه ، پس بهتره دقت زیادی روی این مسئله باشه.

همه مردم علاقمندند كه در مجالس عروسی دعوت شوند و رفتن به عروسی برای آن‌ها خوشایند است و لذت عروسی رفتن را با بردن گلی زیبا كامل میكنند. هر عروسی دوست دارد كه جشن زیبا و پر از گل داشته باشد. گل آرایی در كنار سفره عقد و روی میز نامزدی بعنوان گل دست عروس و نیز تاج برای عروس مورد استفاده قرار میگیرد.

سنتهای كهن این مرز و بوم به مراسم ازدواج اهمیت زیادی داده. شاید بتوان گفت كه فرهنگ ایرانی بیش از فرهنگهای دیگر پیمان همبستگی برای دو نفر و تشكیل خانواده را ارج مینهد.

آراستن و پیراستن سفره عقد با چیدن اشیاء گوناگون و گل آرایی زیبا میتواند زیبایی مجلس را چند برابر كند. سلیقه شخصی در این كار خیلی موثر است. معمولاً بهتر است كه در مركز سفره عقد یك گل طبیعی را بشكل توپی یا افقی تزیین كنیم تا چشم بیننده را نوازش دهد و لطافت و آرامش بیشتری به سفره دهد.

در زمان های گذشته عروس خانم ها برای دفع پلیدی وسمبلی از کامیابی چند دسته سیر،میوه،شکوفه درختان،گیاه،دانه با خود حمل میکردند. در طول گذشت سال گیاه و دانه های مختلف جای خودشان را به گل، که نشانی از شادی و پایداری عشق است داد.همزمان با این رسم،رسم دیگری نیز شکل گرفت ،به این ترتیب که مهمانها برای خوش یمنی تکه ای از لباس عروس را با خود میبردند!!!!! عروس خانم ها هم که نمیخواستند در آخر مهمانی لباسی پاره پاره داشته باشند این رسم را با انداختن گل به سوی دختران مجرد مهمانی عوض کردند. این مراسم معمولا پس از بریدن کیک انجام میشود و کسی که دسته گل عروس را بگیرد خوش شانس تلقی شده و نفر بعدی خواهد بود که ازدواج میکند.

انتخاب گل قطعا يک اتفاق بي نظير و پر از احساس هست و از آن مهمتر هماهنگي ترکيب گل هاي سالن ،ميزها،ماشين عروس و دسته گل عروس هست که مي تونه نقش خيلي مهمي حتي در فيلم و عکس هاي عروسي داشته باشه به همين دليل توصيه مي کنيم اين مقاله را از دست نديد.

تحقيقات دقيق و کامل:

در ابتدا بايد رنگ و نوع گل مورد علاقه تون را پيدا گنيد و بعد ليست قيمت هر کدوم را مشخص کنيد و بر اساس سليقه و بودجه مربوطه انتخاب را انجام بديد و قرارداد رو ببنديد.


مکان برگزاري عروسي:

بسته به محل و فصل برگزاري مراسم عروسي چيدمان گل ها متفاوت هستند و بايد اين موضوع را در نظر گرفت که اگر فضاي انتخابي ما باغ باشد علاوه بر طراحي با گل به مقداري نور هم نياز داريم ولي در سالن با ترکيب کردن گل ها به تنهايي فضا بسيار زيبا خواهد شد و اگر مساحت سالن کوچک بود ترجيحا از گل هاي با رنگ روشن استفاده کنيد تا جلوه بيشتري داشته باشه.


طراحي چيدمان گل ها:

بر اساس بودجه اي که براي عروسي در نظر گرفتيد و همينطور ايده هايي که در ذهن داريد ميشه يه طراحي منحصر به فرد انجام داد.
به عنوان مثال ترکيب رنگ گل ها ميتونه ترکيبي از رنگ سفيد و لباس هاي ساقدوشها باشه يا حتي يه دکور خيلي ساده پر از گلهاي رنگي بالاي سر عروس خانم که با لباس سفيد اونجا حضور داره مي تونه رنگ و نقش بساير زيبايي به فيلم عروسي شما بده.

انتخاب بهترين گل:

بر اساس فصلي که تاريخ عروسي شما را ميسازد انتخاب گل ها هم بايد متفاوت باشد پس سعي کنيد در انتخاب گل به اين نکته نيز دقت کنيد که بهترين گلي که تا آخر شب تازه و زيبا مي ماند در فصل ازدواج شما کدام است.حساسيت هاي خودتان را در برابر گلهاي متفاوت در نظر بگيريد تا در شب عروسي مدام با عطسه رو به رو نشويد.

سايز مناسب دسته گل عروس:
حتما به اين نکته توجه داشته باشيد که دسته گل شما نبايد خيلي کوچک و نبايد خيلي بزرگ باشد و همچنين بهتر است دسته گل تا جاي ممکن خيلي سنگين نباشد تا بتوانيد در تمام مراسم آن را به همراه داشته باشيد.

Author: mehman
معرفی نویسنده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت