منتو دکور

لرنو وب

نکات طلایی قبل از رفتن عروس به آرایشگاههر عروسی مایل است که در ذهن مهمان‌هایش تصویری متفاوت و خیره کننده از خود بسازد بنابراین با وسواس فراوان به دنبال مدل لباس، آرایش صورت و مو می‌گردد اما گاهی این دقت بیش‌ از حد باعث انتخاب‌های نابخردانه‌ای می‌شود. اگر می‌خواهید حداقل در مورد موهای خود دچار چنین اشتباه‌های جبران ناپذیری نشوید این قوانین را رعایت کنید.

حالا دیگر وقت انتخاب است. با انتخاب آرایشگاه یک ماه پیش از تاریخ جشن عروسی و قرارداد بستن، می‌توانید یکی از کارهای اساسی را انجام شده فرض کنید. در ضمن، این فرصت را هم دارید که در طول این مدت با نظر آرایشگرتان، کمی به خودتان برسید. یادتان باشد یکی از مسائل مهم در مورد انتخاب آرایشگاه، اخلاق آرایشگران یک سالن است. فقط کار مهم نیست.


حتما مدل موی روز عروسی را 1 بار امتحان کنید. پیشنهاد ما این است از میان مدل موهای پیشنهادی آرایشگر و یافته خودتان 3 مدل را برگزینید و هر طور که شده آرایشگر را مجبور کنید انها را برای‌تان امتحان کند لازم نیست مدل حتما به سرتان ثابت شود حالتی کلی از آن می‌تواند شما را مجاب کند که این مدل به شما می‌آید یا خیر.

يك عروس، حتما بايد حدود يك‌ماه‌و‌نيم قبل از مراسم عروسي، موهاي‌ خود را به صورت دلخواه كوتاه كند. با گذشت اين مدت مي‌توانيد كاملا مطمئن باشيد كه اثر قيچي روي موهاي شما از بين مي‌رود و موهاي شما به اصطلاح كاملا جا مي‌افتد. به هيچ‌وجه قبل از عروسي براي كوتاه‌كردن موهاي‌تان پيش يك آرايشگر جديد نرويد چون ممكن است كاملا به دردسر بيفتيد.همچنین اگر کمتر از يك ماه به جشن عروسی زمان دارید بهتر است دیگر موهایتان را کوتاه نکنید چراکه ممکن است رد قیچی روی موها باقی بماند و که این می‌تواند آرایش موها را تحت تاثیر قرار دهد.

در مورد مدل موی‌تان قصه نگویید. هیچ وقت با توضیح از آرایشگر نخواهید مدل مویی که در ذهن شماست را پیاده کند. ممکن است نه شما بتوانید منظورتان را درست بیان کنید نه آرایشگر بتواند تصویر درستی از توضیحات شما در ذهنش بسازد. حتما آن مدلی که در ذهن دارید را در اینترنت یا ژورنال‌های مختلف پیدا کنید و به ارایشگر نشان دهید اگر هم موفق نشدید دنبال یک مدل دیگر باشید.

بعد از اين‌كه لباس عروس‌تان را انتخاب كرديد، مدل‌موهاي مختلف را تجربه كنيد. اگر خودتان موهاي‌تان را به مدل‌هاي مختلف آرايش درمي‌آوريد، حواس‌تان باشد كه مدل موي شما بايد با توجه به لباس عروس شما باشد. با مشورت با يك آرايشگر حرفه‌اي مو، بهتر مي‌توانيد بهترين آرايش مو را براي روز عروسي‌تان انتخاب كنيد. اگر قصد داريد براي روز عروسي به موهاي‌تان گل بزنيد يا تاج بگذاريد يا... حتما همه اينها را قبل از روز موعود روي موهاي‌تان امتحان كنيد. حتي مي‌توانيد عكس‌هاي مختلف آرايش مو را ببينيد و با نشان‌دادن عكس مدل موي دلخواه‌تان به آرايشگر، تا حدي دلخواه‌ترين آرايش مو را به دست آوريد. بهتر است‌آرايشگري را انتخاب كنيد كه با او راحت باشيد، وقتي آرايشگر بد اخلاق باشد، شما نمي‌توانيد به راحتي خواسته‌هاي خود را از او بخواهيد، مسلما شما دوست داريد آرايش صورت و موی‌تان در روز عروسي مورد علاقه خودتان باشد، نه مورد علاقه آرايشگر! بهتر است روز عروسي نيز شبيه خودتان باشيد تا هميشه تصوير عالي از آن روز بزرگ براي‌تان باقي بماند. بهتر است 2 ساعت قبل از رفتن به آتليه عكاسي، آرايش موهاي‌تان تمام شده باشد.

پیشنهادها را بپذیرید. ‌برخی عروس‌ها مدل مویی را در ذهن دارند و برای این انتخاب دلایل خاص خودشان را دارد اما آرایشگر معتقد است که این مدل به عروسش نمی‌آید یا باید تغییراتی در آن ایجاد شود. در چنین مواردی بهتر است به آرایشگرتان اطمینان کنید و اگر به او و کارش اطمینان ندارید نباید از اول او را برای جشن عروسی‌تان انتخاب کنید.

هنگام امتحان مدل مو از خود عکس بگیرید. هنگامی که شینیون‌ها و مدل‌های جمع و باز مختلف را روی سرتان امتحان می‌کنید بعد از اتمام هر مدل از خودتان در زاویه‌ها و رخ‌های مختلف عکس بگیرید. ممکن است اعضای خانواده و نامزدتان نظر جالبی در مورد مدل موی‌تان داشته باشند.

شما در شب عروسی تان به اندازه کافی استرس دارید. پس بهتر است در انتخاب آرایشگاه این نکته مهم را هم به خاطر بسپارید. اگر پرسنل یک سالن، خوش اخلاق باشند، شما بیشتر می‌توانید احساس آرامش کنید و برای شب عروسی آماده شوید. همچنین حتما از آرایشگرتان بپرسید که از چه موادی برای زیرسازی پوست استفاده می‌کند. استفاده از مارک‌های مرغوب، خودش تضمین کننده بخشی از زیبایی و دوام آن در شب عروسی است.

 

Author: mehman
معرفی نویسنده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت