منتو دکور

لرنو وب

صرفه جویی در هزینه های عروسی به معنای لذت نبردن از این اتفاق مهم زندگی و کم اهمیت جلوه دادن آن نیست.

 توصیه برای کاهش هزینه های عروسی!!

هدف از صرفه جویی در هزینه ها ، مدیریت صحیح بودجه و هزینه عروسی است که می تواند شروع بهتری را برای زندگی مشترک شما به ارمغان آورد.

 

 

 

 

 

 

 

منظور ما از مدیریت هزینه های عروسی ، عاقلانه خرج کردن است و برای عاقلانه خرج کردن رعایت نکات زیر می تواند به شما کمک کند. اگر شما هم به دنبال راههای کاهش هزینه های ازدواج و عروسی هستید

 1 – کاهش هزینه های عروسی با تعیین هوشمندانه تاریخ مراسم

اگر می خواهید هزینه های مراسم عروسی خود را کاهش دهید ، اولین اسکناس ها را می توانید با تعیین درست تاریخ مراسم خود ، صرفه جویی کنید. بسیاری از خدمات مرتبط با برگزاری مراسم عروسی ، در روزهای وسط هفته و فصل های پاییز و زمستان ، ارزانتر هستند. شما می توانید با انتخاب یک روز در روزهای وسط هفته تخفیف های قابل توجهی در این خدمات کسب کنید. بعنوان مثال ، تالارها و باغ های محل برگزاری مراسم ، گل فروشی ها ، موسسه های عکاسی و فیلم برداری ، آرایشگاه های عروس و ... همگی در روزهای میانی هفته ، تخفیف های قابل توجهی به مشتریان خود می دهند. علاوه بر این در فصلهای سرد سال مثل پاییز و خصوصا زمستان ، که بازار مراسم عروسی کم رونق تر است ، می توانید این خدمات را با قیمت های پایین تری نسبت به بهار و تابستان ، دریافت کنید.


2 – در انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی دقت کنید.

آمار نشان می دهد بخش عمده ای از هزینه های عروسی (حدود 30%) مربوط به هزینه محل برگزاری مراسم و پذیرایی است. بنابراین در انتخاب باغ یا تالار محل برگزاری جشن عروسی تان بیشتر دقت کنید. بعنوان مثال اگر تعداد مهمانان شما کم است ، چه لزومی دارد که یک تالار بزرگ را انتخاب کنید؟ چرا سراغ مکان کوچکتری نمی روید؟ با انتخاب جای کوچکتر ، مهمانان شما هم بیشتر به هم نزدیک می شوند و اصطلاحا در فضای تالار " گم نمی شوند " . برخی از باغ ها نیز به دلیل اینکه در اطراف شهرها واقع هستند و در ضمن هزینه های بالاسری کمتری دارند ، با قیمت های مناسب تری با شما قرارداد می بندند و در عین حال مهمانان شما از فضای با طراوت آنجا لذت می برند. شاید گزینه مناسبی باشد اگر به تالار و باغ عروسی

 که به فاصله کمی در اطراف شهر شما هستند فکر کنید. این اماکن به دلیل دورتر بودن از مراکز شهری ، قیمت های مناسب تری دارند و در ضمن مهمانان شما دردسر ترافیک سنگین داخل شهر را هم نخواهند داشت.

 توصیه برای کاهش هزینه های عروسی!!

Author: Super User
معرفی نویسنده

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بخش های دیگر منتو

منتو دکور  منتو عروس منتو فان  منتو سلامت